ckb16 Merhaba yarın ek gıdaya başlıyoruz açıkçası ben kendimi 3 gün kuralıyla havuç,kabak,patatese hazırlamıştım ama doktorumuz elma suyu,havuç suyu,yoğurt vs önerdi. Sizler ilk ne zaman tadıma başladınız ve ilk ne verdiniz acaba ?
Aksoylu24 ckb16 ilk haşlanmış havuç verdim 3 gün kuralı ile. Sonra patates yoğurt elma falan diye devam ettim. Bi süre sonra 3 gün kuralını bıraktım zaten
catcilek ckb16 tatlı patatesle başladım havuç balkabağı sonra yoğurt verdim sonra meyvelere geçtik doktor önce yoğurt demişti aslında ben yapamadığım için sonra verdim
Zhra78 Aksoylu24 canım ben şimdi sebzeleri verdim artık çorba yapıyımmı sence pirnç şehriye falan evdekilerden yiyebilir mi bebek için yok şuan
Zhra78 ckb16 kabak vermiştim 1 hafta oldu başladım valla 2 gün kuralı yaptım ya 3 gün kuralına çok uymadım bazı şeylerde 😃😃
Bugleminannesi28 ckb16 yoğurtla başladım doktorum yogurtta alerji olmazsa diğerlerinin yanına ek vermemi söyledi alerjisi çıkmadı patates havuç VS diğer sebzeleri verirken sonradan 1 yemek kaşığı kadar da yogurt verdim hep
muno112 Biz 3 gün kuralını sadece yoğurtla uyguladık doktor tavsiyemiz öyleydi. Bu kural ile devam etmedi ama diğer tadımlar yoksa ayda 10 farklı şey tadabilir ve tadım süreci 2 3 ay sonuna kadar uzar. Yoğurda alerjisi yoksa her gün ilk önce sebzeler ondan sonra meyveleri geçtik. İlk ogun sebze tadımıysa sonraki ogun yarım çay bardağı yogurttu yatmadan önce veriyordum ben. Alerjisi olmadı çok şükür. 6. Ayı bu şekilde 2 ogunle kapattık tabi doyumluk değil 3 5 kasik tadımlık
ckb16 Hepinize çok teşekkür ederim.Ne yapacağım konusunda çok kararsızım ben hep havuçtan vs başlar pütürlü verir meyveye öyle geçerim diyordum gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum.
limonzeytinmom ckb16 yoğurt verdim sevmedi şimdi içine meyve rendeleyip öyle veriyorum kayısı şeftali VS gibi. Ama ben anam babam usulü gidiyorum alerjen ürünlere dikkat ederek. 2. Bebeğim. İlk kızımda da eski yöntem başlamıştım. Mesela suan 5.5 aylık kızım 3 gündür düzenli veriyorum. 6.ayda kahvaltı ya gecince yumurta vermem hava çok sıcak anca ekimde yumurtaya başlarız. Bazı seyleri şartlandırrılması bana dogru gelmiyor. Hayat akışı daha gözlemlenip yapılabilir diye düşünüyorum