Kızlar merhaba
Evde 2 tane bepenthol pişik kremi vardı ilk kızımdan kalma. Şimdi 2.ye doğumum var çanta hazırlarken bi bakayım tarihine dedim. 06/2024 yazıyo . yani bu ay bitmiş son kullanma tarihi. Banyoda duruyodu belki buzdolabından falan dursa bi şey olmazdı. Elime sürdüm elimden zor arındırdım sanki kokusu değişmiş rengi sararmış . ne zamandır kullanmadığım için hatırlamıyorum da nasıl olduğunu. Çöpe mi atsam. Bide büyük boy ikiside o zamanlar bile ne pahalıydı şimdi kim bilir kaç para oldu. Nasıl anlarım bozulduğunu yardımcı olur musunuz