Özellikle uykusu geldiğinde ve emerken yüzünü gözünü çok çiziyordu. Kulağına asılıyor. Beni tırmalıyor falan. İlk aylar daha fazlaydı. Şu an yedinci ayında sanırım canının yandığını farketti yüzünü tırmalamayı azalttı. Müdahale edin, eline bir şeyler tutuşturun, ben öyle yapıyorum.