Kızlar benim oğlan son 10 gündür ne zaman ayaklarını yere bastirsam zıplamaya başlıyor sürekli ziplamak istiyor zorla dök tutmaya çalıştığımda yay gibi geriyor kendini normal midir acaba 1 ay sonra doktor kontrolümüz sormak da istemedim kendisine boş yere evham yapiyorumdur belki diye. Sizlere sorayım dedim normal bir durum mudur acaba