Poyraz-16 3 aylık bebeğim var öksürmeye başladı 3-4 gün önce doktor şurup verdi ama hiç iyi gelmedi sanki öksürüğü daha çok artmaya başladı ne yapmam lazım
yasemnugr06 Poyraz-16 3 aylık bebeğe öksürük için ne ilacı veriyorlar ki ? burnunu açık tutun odayı nemli tutun birde papatya buharına tutun bebeğinizi iyi geliyor bizde işe yaramıştı
-erCansu- Poyraz-16 genelde verilen surup daha cok oksurtuyoki balgam atsin diye sırınga ile serumla yikama yapabilirsin burnunu
yasemnugr06 Poyraz-16 canım balgamı hızlı atsın diye öksürüğü artırmış olabilir prospektüsü oku bi istersen çok geçmiş olsun