Bebeğimin üst solunum yolu enfeksiyonu var 1 haftadır 2 antibiyotik kullanıyoruz artı şuruplar öksürük balgam var, dün den beri ateşi düşüp çıkıyor. Makattan akşam 39 derece idi. Koltuk altından 37.8 ilaç verince düşüyor 6 saat sonra tekrar çıkıyor. Kızım 6 bucuk aylık doktora tekrar götürmeli miyim? 😔
Kızıma dua ederseniz sevinirim çok hasta 😪😪