kammksksks kızlar merhaba öncelikle. Bebeğim 2 aylık şuanda ve devam eden sarılığı var 8.67 şuanda doktorumuz bugün troid için de kan aldı ve değerimiz 4.88 çıktı mıul çıktı benim gibi bu durumu yaşayan varmı troid değeri yüksek mi anlamadım
Tekbenimsucumguzelolmakdemi kammksksks evet benim oğlumda 5-6 günlükken topuk kanındaki testlerde tiroid i sanırsam 7 çıkmıştı ilaca başladık oğlum 1 yaşında hala kullaniyoruz 3 yaşına kadar devam edecekmiş. İlacı kullandığımız sürece sorun yok dedi doktor.
dmlagnr kammksksks kendiliğinden düştü valla ben troid hastasıyım zaten doktor batikonla ilgili bişey kullanma dedi çok sık karsilasiliyomus üçüncü defa kan verdigimizde düşmüştü