Arkadaşlar 55 günlük anneyim bebeğimin her gün farklı bir yönünü keşfediyorum resmen 😂 daha 3 gün öncesine kadar sütüm gelsin diye sürekli sağım yapıyordum çünkü bebeğim süt akışı azalınca ağlamaya başlıyordu ve sütüm azdı 60 cc anca çıkıyor yetmiyordu. Neyse son 2-3 gündür gündüzleri mememi bırakmıyor. Sürekli memede emiyor çekiyorum ağzında süt de var çişli bez sayımız 6-7 ama memeden çekince ağlıyor. Doymuyor diye düşünüp mama veriyorum onu da içiyor. Ben anlamadım doyuyor mu doymuyor mu? Gündüzleri mememde sürekli uyur uyanık haldeyiz. Uyandığında huysuz oluyor. Mama yiyince de huysuz. Neden böyle acaba atak mı geçiriyoruz?