HeeSenCokBiliyon Kızlar 3 tane çok şık takım buldum tunik pantolon olarak çok içime sinmişlerdi ama 3ü de tükenmişti var mı bildiğiniz şık takım satan siteler. Emzirdiğim için abiye istemiyorum. Varsa bildiğiniz yazın nolursunuz yeaa
Busrayusraaaaa HeeSenCokBiliyon bence ahel tasarım direk birşeyler bulursunuz ve gayet kaliteli ürünleri ve tasarımları var 😊❤️
HeeSenCokBiliyon HeeSenCokBiliyon kocamın koluna girip düğüne gideceğim 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 (senin önünden geçip sana bakmayacağım gibi bi şansım yok) 😂 😂
zeynebinannesii28 HeeSenCokBiliyon Giresun’da mavi boncuk, apaydın odabaşlar mağazaları var, özellikle mavi boncukta güzel şeyler oluyo ordan bakabilirsin
HeeSenCokBiliyon zeynebinannesii28 canım düğün orda olcak ama ben Giresun da değilim gelmeden ayarlamam lazım teşekkür ederim 🥰
HeeSenCokBiliyon 123607_ ben de bunu çok beğenmiştim krem ve yeşili çok hoşuma gitti hele yeşiline bayıldım ama ben biraz boncuklu falan şık bişeyler istediğim için almadım