eclahu Kızlar 4 aylık bebem bizimke yatiyor ev çok sıcak bebek odadayken klima açamiyorum onu salona aliyorum odayı soğutup odaya geçiriyorum ama ne yazikki hamen ısınıyor klima çarpar diye bebek uyurken klima açamiyorum sizler nasıl yapiyorsunuz bu işi
piyanistbanabirak eclahu benim bebeğim 3 aylık 23.24 derecede fansız sabaha kadar açık gündüz de açık bebeğe vurmasın yeter geceleri de üzerine ince giydir üstünü de ince bir şey ört yeterli merak etme bir şey olmuyor Klimanın önünü tavana çevir
rabiabss eclahu eclahu ben normal odasnda uyutuyorum vantilatör acıyorum sonra bizde uyucagımızda salona alıyorum kşımalı odaya beraber yatıyoruz getırmeden once kapıyı acıyom biraz direk soguk yere gelmesın diye
gmzshn eclahu mersinde yaşıyorum burda klimasız uyumak çok zor doğduğundan beri klimada yatıyoruz 2 senedir. Odanın kapısı açık olsun bide odanın büyüklüğüne göre ayarla derecesini ben 26 derece yapıp üflemesini kısıyorum ne üşütüyor ne terletiyor iyi oluyor bize
eclahu piyanistbanabirak işte fonu kapatmıyor yada ben bilmiyorum tavana baktırmayı internetten bakim o zaman zaten tek zibinla geziyor uykuyada oyle
eclahu piyanistbanabirak her gün banyo yaptiriyormusunuz gece yatmadan önce ben her akşam yıkıyorum korkarak hastalanırmı diye yıkamasamda olmuyor boynu çabuk pişik oluyor reflüsu var hep kustu için
piyanistbanabirak eclahu klimalı odada yada klima açık kalsın kapıyı kapatmayın o zaman buz gbi olmasın bebege vurmasın yeter
piyanistbanabirak eclahu her gün yıkamiyorum ben 2 güne bir yıkarım bide yıkadıktan sonra daha dikkatli edin klimalı içeride daha çabuk hasta olabilir gündüz yıkamayı tercih edin bence Pişik için de sıcak malum havalar boynu hava almıyor çabuk kızarıklık olabilir Pişik olabilir ben hemen kızaran yere Pişik kremi sürüyorum geçiyor tavsiye ederim Yıkamak yerine boynunu silebilirsiniz ılık suyla