Kizlar merhaba bebegim 43 gunluk 13 gunlukte
N beri gaz olayimiz var son 1 haftadir inanilmaz gaz sancisi cekiyoruz surekli ikinarak uyaniyor ikinmaktan yediklerini kusuyor. Besin alerjisi var diye alerji mamasina basladim dub simplex kullaniyorum her beslenmeden sonra gaz cikariyorum masaj yapiyorum yok fayda etmiyor zaten sadece kucakta uyuyor gazi varkende kucakta susuyor. Hic bi sekilde disari cikamiyoruz yirtiyot kendini aglamaktan eve tikili kaldim kafayi yemek uzereyim uyku yok sosyallik yok yemek bile yiyemiyorum kucaktan inmiyor gazi bitmiyor diye bu kadar degildi onceden en azindan uyuyordu disari cikiliyordu
Ben ne yapacağım lutfen yardim edin