birazquality Şimdi ben hapı aldım bugün kullanmaya başlıcam 40ım yeni çıktı. Arkasındaki günlere göre mi kullanıyoruz illa yani bugün çarşamba, çarşamba yazan hapı mı içeceğim yoksa ptesi yazan haptan mı başlayacağım siz naptınız
emilia birazquality Ben öyle günlere bakmıyorum :) ekstra korunmuyorum ama siz yine de ne olur ne olmaz 🙏🏻🥰
Nevsevmom birazquality en son bitince hafta onları içersin zaten cerazettede ara vermiyorsun hep hergün içiyorsun
birazquality emilia o günlerin bi önemi yok mu hap açısından yani ben de arkasını çevirip bakmam çünkü ama hapla ilgili bişey bilmediğimden dozu falan ona göre mi ayarlandı acaba dedim😅
emilia birazquality Kuzum zaten 28 tane aksatma hergün aynı saatte içmeye özen göster sonra bir kaç gün sonra regl oluyorum ama ilk zamanlar bende coook düzensizlik oldu. 3 ay full regl oldum, sonra 2-3 ay regl olamadım falan. Doktorum doğumdan sonra 1 yıl düzensizlik olduğunu bu hapında düzensizlik yaptığını söyledi
birazquality emilia peki regl olmadan mı başlamıştın ilk kullanmaya başladığın zaman yani doğumdan beri kullanıyor musun ben ikinciyi doğurdum şimdi spiral takmadılar regl olmayı bekleyeceksin dediler o yüzden ben de gittim hap aldım şimdi bunu da net bi öğreneyim de tam başlıyım düzgün kullanıyım istiyorum kafamda bi soru kalmasın🙈
elifnsli O günler önemli değil hergun aynı saatte hiç ara vermeden al yeter 4 aydir kullanıyorum +kondom +geri çekilme 3 aydır adet görmüyorum