Kızlar 18 ay 10 günlük kızımla 3 haftalık seruvenin sonucunda biz beze baybay dedik 🥲
15.ayından beri çiş kaka bilmesi ve söylemesi,17.ayinda bezinden rahatsız olup ağlaması cekistirmesi sonucu 17 aylıkken klozet lazimlik aldım ve 1 ay boyunca bezliyken götürdüm getirdim bir yandan oynamasına tanımasına izin verdim.Yaptiktan sonra alkışladım ve daha çok heveslendi.
Ve 1 ayın sonunda eğitim vermeye karar verdim ve bezini tamamen çıkardım ilk 3 gün tuvalete yetisemeyip aktina kaçırdı , yere yapti, her seferinde olsun annecim birdahakine tuvalete yaparsın tamam mı dedim. Sayısız makine çalıştırdım. Bazen tükeniyor gibi oldum ama pes etmedim 3 günün sonunda yere kaçırma durumu bitti. Her tuvaleti geldiğinde iç çamaşırını indirip klozetinin kapağını açıp kendi yapıp anne bak ben çiş/kaka yaptım diyip kendini alkışladı. 1 haftada çişi çözdük 1 haftada da kakayi. Kızım gündüzleri kuru kalkıyor dışarı bezsiz çıkıyor tamamen öğrendik şuan 18 ay 10 günlük . Seruvenimizi noktaladik darısı diğer annelerimize bol sabır gerektiren bir süreç sizinle paylaşmak istedim 🥰❤️