Zeyneb kesinlikle emzirmek derim, bebegım 4,5 aylıkken emmeyi bıraktı 1 aydır sağarak vermeye calısıyorum ama onada bebekten vakit olmuyor göğsüm doluyor bebek aglıyor uyumak ıstıyor uyutuyorum uyanıyor bi türlü adamakıllı sağamadığımdan sütümde gitti, küçükken sağmak kolay geliyor fakat büyüdükçe bıraktığınız yerde durmadığından sağmaya vakit olmuyor ee tabi buda sütünüzün kesilmesine neden oluyor