Şimdi benim bebeğim sadece anne sütü alıyor 2 aylık olacagız haftaya ve ben malesef ki düzenli beslenmiyorum yani kahvaltı yapmıyorum her gün maksat karnımı doyurmak daha çok gazsız ılık sıvı tüketiyorum ve benim sütüm aşırı yağlı ilk günlerde gelen sarı sütümden renginden de anlamıştık biraz ağır sütüm ve benim bebeğimde mukuslu kaka var kan vs yok laktoz intoleransı mı yoksa besin alerjisi mi yüksek ihtimaldir yani yemek yemiyorum öyle çok çok az yiyorum besin almıyorum ki vucuduma diyorum kendi kendime hani besin alerjisi olsun sütüm ağır geldiği için bağırsaklarına acaba o mu mukuslu kaka yapıyordur intolerans gösteriyodur bide bağırsaklardan mı mideden mi gur gur seslerde duyuyorum