Merhabalar herkese. İlk bebeğim ve henüz 12 günlük. Her defasında uykudan ağlayarak uyanıyor ve memeyi bulup tutana kadar bir 5 dk geçiyor (emme ile ilgili sıkıntımız yok, sinirinden meme ile savaşıyor.) ve her defasında ıkınma kasılma gibi hareketler yapıyor. Bir yerde, kendisini uyandırmaya çalıştığı için böyle yaptıklarını okumuştum ama benimle aynı şeyleri yaşayan var mı bu durum normal mi merak ettim.