Kızlar oğlumun kakasında iki ya da üç kez kan gördük. Alerjisi de yok son günlerde farklı olarak sadece kiraz karpuz yedi başka da bir şey yok . Doktora götürdük makatta çatlak yokmuş. Gaita testi yapıldı. Şimdi sonuç çıkmış pozitif yazıyor . Kanama varmış yani ama sebebi ne olabilir bilen var mı ya çok tedirginiz 😔