Kızlar selam bebeğim9 aylık oldu aile hekimimiz 9 aylıkken kan değerlerine baktırın demişti gittik kan verdik bugün e nabızdan baktım değerler çıkmış ama bazı değerler referas dışı kırmızı renkte bayramdan sonra gideceğiz kontorle tabi benim içim içimi yer havada sıcak gidemeyiz o referans değerler yerişkin değerleri midir bebekler için normal midir ki başına gelen var mı biraz içim rahatlasın istiyorum 🙄