Aysedemir__ Selam kızlar 11 aylık bebeğimi sivri ısırdı yüzünde ve kolunda baya var kızarıklık ne iyi gelir bunun için doktorumuz kendiliğinde geçer dedi ama bilemedim
limonzeytinmom Aysedemir__ stilex kullanıyorum ben. 6 aydan sonra kullanabilir demişti doktor. Hem kaşıntı hem kızarıklıga iyi geliyor
annekko Aysedemir__ stilex kullanın yada lavanta yağı ile fıs fıs yapın su yağ şeklinde fıslatın bölgeye
Aysedemir__ limonzeytinmom canım bu krem gerçekten kızarıklığa iyi geliyor mu hala geçmedi bizim ya 3 4 gün oldu
limonzeytinmom Aysedemir__ evet ben hem kendimize hem cocuklar kullanıyorum canım. Doktorr verdi bana senelerdir kullanırım evden eksik olmaz