Lalaaa Kızlar annemlere geldik ama asla durmuyor uyumuyor hep huysuz hep mızmız kimseye gitmek istemiyor gece sürekli uyanıyor neden böyle bilmiyorum
PamukPrensesannesii Lalaaa Yerini yadırgamistir , hava değişikliğinden dolayı vs olabilir. Biraz zaman verin alışır bence.
Iremylcnkya07 Lalaaa ben 3 defa antalya 1 defa iatanbula gittim yerini yadırgadı hep zor oluyor alışması sürüyor biraz bizim içinde hem kafa hem bedenen yorucu oluyor
aylizinannesiiii Lalaaa yerini yadırgıyor bende annemlere gittiğim il hafta uyumaz yemez içmez asi olur sonra alışır yavaştan
aura_meselesi_bu_sekerim Yerini yadırgamıştır Benim annemin evinde aynı beşikten bir beşik Kaynanam da aynı beşikten bir beşik var 😅 Başka türlü durmuyordu