Agapizoi hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah. Hazmedemediğini çıkartıyor olabilir, reflüsü olabilir, sert hareketlerle gazını çıkartıyor olabilirsiniz. En fazla 1,5-2 saat aralıklarla emzirmeniz gerekiyor sarılık olmaması için. Bebeğiniz doyduğunda bırakacaktır zaten midesi minicik şuan 30cc mama/süt çoğu zaman bitiremeden uyuyordu kızım yeni doğduğunda :)