D_deniz 4 aylık olduk 2kez adet oldum. 20gün önce 3. Kez oldum ilk 2si sorunsuz idi ama bu sonuncusu bitmiyor üstelik siyah siyah leke şeklinde 20gün oldu devam ediyor. Ha biter ha geçer dedim randevu da anca yarına aldım var mı böyle olan?
Mlk20 Al benden de o kadar , 4 aylık olacağız 19 mayısta ilk regl oldum 13 gün sürdü sonra hafif lekelenme oldu. Şimdi tekrar regl oldum , sürekli bi regl döngüsü sıkıldım. Doktora gittiniz mi