ftmanur Kızlaaaar imdat! Biz atagimizi dolu dolu yaşadık bitirdik derken sanki 2 gündür tekrar başa döndük gibi olur mu böyle yaa. 4 ay 22 gunluguz. Sadece uykuya geçerken zorluyor beni sıcaklardan mıdır anlamadim 🙈
Ardenaden ftmanur walam.gece 1 aydir ilk kez.guzel.uyudu dedm gunduz hic uyumadi inanirmsn 30 derece cunku ev smdi kucagmda uyudu birakamiyorm.uyanick.diye yoksa surekli mizir mizir.dun oglen 2 saat uyuyan cocuk sabhlari uyuyan cocuk yok anam yok uyumadi bgn
Ygtefe Bizde 4.ay 28 günlüğüz aynı şeyler özellikle uyku saatleri aşırı zor. Bir saat ayağımda sallıyorum uykuya direniyor uyumak istemiyor. Uyuyunca da çabuk kalkıyor 🤦♀️
ftmanur Ygtefe yaaa kolay gelsin valla bı an önce düzelsin bebisler 🙏 bizimki ayakta sallamaktan hiç hoşlanmıyor zaten şekilden şekile giriyorum