eminmomss benim oğlanlar 4 yaşına girecekler daha 1 ay oldu pipeti öğreneli.. babaları uğraştı baya, çikolatalı sütle öğreticem dedi, her dışarıya çıktıklarında almış biraz sıkmış ağızlarına pipeti koyup. Öyle öyle çekmeyi öğrendiler. Şimdi de pipetli bardak aldım kendim meyve suyu sıkıp veriyorum