esraaad merhabaaa 🌺 6.5 aylık bebeğimle 1 haftalığına tatile gidicez haftaya. Desteksiz uyumayan bi bebek ve deniz havuz kenarında nasıl uyuyacağını düşünüyorum. Deneyimleyen var mı zaten zor bi bebek tatil acaba deli işi miydi😬🤦🏼♀️
Mlk026 esraaad genelde hava değişimi yorgunluktan falan uyuyorlar ben genelde emziriyorum 1-2 kere sezlongta ayakta salladığım oldu. Arabasında uyursa o şekilde de uyuyabilirsiniz.
esraaad Mlk026 ay hadi inşallah❤️ ne ile salladınız havlu vs mi yastık yapmak gerekir? Nasıl geçti sizin tatiliniz?🥲
Mlk026 esraaad benim biraz daha büyüktü 8-9 aylıktı havluyu yastık yaptım denize de girdi yoruldu. Çok güzel geçti akşamları da güzel uyudu oksijenden sabah erken kalktı sadece