pinar_efe Doğumdan sonra regl olduğunuzda az da olsa göbeğiniz gitti mi yoksa fark yok mu? Bi kısmının ödem olduğuna inanmak istiyorum Kilom çok değil ama göbeğim var:(
pinar_efe 1.63 kilom 60 aslında ilk doğumda hiçbişey kalmamıştı ama 2. cide de aynısı olur mu bilemiyorum minikoglummmmm
minikoglummmmm pinar_efe boydan kaynaklanıyor güzel bir diyetle gider ben 7 aydır doğum yaptım 80 ile doğuma gittim şuan 60 kiloyum 1.73 boyum var