Merhaba sevgili anneler. 9.5 aylık bir kızım var. Emeklemiyor yürüme çabası da yok. Yüzüstü bırakıyorum bacaklarını ve kollarını destekliyorum ama en fazla 3-5 dk duruyor ağlıyor. Tummy time da yaptırmıyordum zaten hiç hoşlanmıyor yüzüstü durmaktan. Belki emeklemeden yürür dedik yürüme çabası da yok ayakta tutuyorum en fazla 30 sn duruyor yoruluyor. Poposuna dışa doğru tutuyor.Endişeleniyorum artık geç kalıyor diye. Kızım 35.haftada prematüre olarak doğdu kalçasında gelişim geriliği vardı kontrollerimiz devam ediyor 3 farklı doktor gördü yürümesini geciktirecek bi durum bi sorun yok dediler bir sonraki kontrolümüz temmuz ayında doktora soracağım bu durumu ama zaman geçmiyor sanki. Geçen ay çocuk doktoruna sordum desteksiz oturabiliyorsa sorun yok dedi ki oturuyor şuanda. Kan değerlerine bakıldı her şey normal çıktı, gelişimi de iyi zaten prematüre gibi değil çok şükür. Var mı böyle bişey başına gelen endişelenmeli miyim?