Kızlar yatak odama üçlü set halinde yolluk tarzında olan o halilardan seririyordum ama bugünlerde çok daraltıyor gibi geldi gözüme sizler öyle üçlü takım mı serersimiz yoksa farklı mı fikir amaçli soruyorum teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için :)