SweetMom__ Kızlar bugün indirdim den aldım e bebekten bu güneş kremini kullanan var mı memnun musunuz?
pasaklisinkukuli SweetMom__ gecen yıl kullandık koruyuculugu güzel ama bu yıl almadım boykot nedeni ile
Kuzularinanasi SweetMom__ evet biz yillardir kullaniyoruz onu.hatta kendimize de esim beyaz tenli hassastir ama nivea cok guzel koruyor kizarmiyor bile.cocuklarda da sknti yasamadik hic
SweetMom__ pasaklisinkukuli aaa boykot mu bilmiyordum onu keşke sivone adında vardı onu alsaydım bu yüksek koruyucu yazınca dedim iyisi olsun
pasaklisinkukuli SweetMom__ eşimin güneşde krem sürünce alerjisi oluyor yüzünde kızarımlar cıkıyor ama kızımın kremini kullanınca hiç kızarıklık cıkmadı kalitrli bir ürün içiniz rahat olsun almışsınız artık ben de sebamed aldım bu yıl bakalım
SweetMom__ pasaklisinkukuli tesekur ederim canım bu seferlik kullanırım sonra dediginiz marka geçerim