ayslina_ kizim 15 aylıkken hamile kaldım istiyodum ama cesaret edemiyordum. Neyse oldu bi sekilde iste. Tam 2 yas var aralarinda. Biri 6,5 aylık biri 2,5 yaşında
Ama tavsiye etmiyorum ya
O kadar çok zorlanıyorum ki ikisi birden. Hiçbir isimi doğru düzgün yapamıyorum. Bayram temizliği yapamadım henüz
Bi kap yemek yapabiliyosam sukrediyorum. Kuaför yüzü görmedim kac aydir. 2-3 gündür esime kuaföre gidecegimi söylüyorum tamam deyip evden cikip gidiyor geldigi saatte de kuaför kapaniyor. Evden çıkamıyorum iki cocuk. İkiside bebek arabasıyla gezmek istiyor.
Evden cikarken dahi eskisi gibi kendime özenemiyorum. Klasik anne topuzu bi de rimel bu kadar
Sinir stres cabasii
Herkes iy yaptın aradan cikti diyolar da yemin edebilirim ben aradan ciktim asıl
Ve suan bunları aglayarak yaziyorum. Esimle desen zaten aramız yok iki yabancı. Yakin gibi ama kutuplarda gibi birimiz sanki
Kafamda sürekli boşanmakla ilgili ölcüp tartıyorum
Spora gidiyor esim benim de gitmemi istiyor
Ben daha kuaföre bile gidemezken günlük 2 saat nasıl spora gidicem diyorum. Bos laflar vaadler..
kısası şimdiki aklım olsa birak yapmayı adama dokunmazdim bile