Merhaba kızlar 1 ay sonra 2 yaşına giriyo ikizlerim ve eğer bi çocuk merdiven basamaklarını desteksiz bi şekilde çıkabiliyosa tuvalet eğitimine hazır demekmiş benim oğlum çıktı geçen gün ve diğer oğlumda henüz tam desteksiz çıkamıyor ama geçen gün banyo yaptıracaktım üstünü başını komple çıkardım daha sonra küçük bebeğim ağlıyordu oğlumda koridorda yapmış büyük tuvaletini sorun etmedim hemen tuvalete oturttum orda yaptı tuvaletini ben nezaman tuvalete girsem peşimden geliyor naptığıma bakıyor ama eylülde sünnet ettireceğim sünnet olsunlar öyle bıraktırayım diyorum bezini beklemek istiyorum çünkü bezli çocuk daha hızlı iyileşir sünnet olunca.sizce bana işaret verdimi oğlum şimdi tuvalete hazır demi ?