Selam arkadaşlar. 3 ay 24 günlük bebegim var. Karın üstü yatirdigimda kafasını ancak 5-10 saniye kaldırıyor sonra hiç kaldırmıyor ve bir süre sonra ağlamaya başlıyor. Tummy time dan nefret ediyor çok agliyor. Normal mi acaba etrafımda ki bebekler kaldırıyor