Kızlar 3.5 yaşında kızım var tırnaklarını yiyor. Ne yaptıysam engel olamadım “karnın ağrır hastaneye gideriz- hasta olursun karnında böcekler olur- tırnaklarını yersen parmakların kaybolur- işte akıllı çocuklar tırnaklarını yemez sen çok akıllı bi kızsın vs vs” ama yok arada derede yiyor yine küçücük kalmış tırnakları nasıl önlem alıcam bilmiyorum. Acı oje dene dediler ama bilemedim