inciiimm Bebegin 1 hafta sonra 4 aylık olcak kilosu az dedidoktor mamayla destekleyebilirsin dedi kilo aldıran mama öneriniz var mı :(
Melisayda Her mama her bebeğe iyi gelmiyor canım sma kullanıyorum ben memnunum deneyebilirsin aptamilde kullandım onda da bir problem yaşamadım
derinmavituba Merhaba 5 gün sonra 3 aylık olacak bebeğim doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum memnunum ben kabızlık gaz yapmıyor kiloda aldırıyor bence en son 65 günlükken tartıldı 6.350 geldi