Gizemnaz_ Merhaba kızlar ya gelinliğimi satmak istiyorum aranızda satan varmı hangi uygulamada satmalıyım
beybiliko Gizemnaz_ ben satmıştım dolap uygulaması üzerinden, ama 5 sene kadar önceydi, şimdi kargo ücreti komisyon bedeli falan derken bayağı kesinti oluyor ücrette, gene de elimden çıksın deyip fiyatı uygun tutarsanız hemen gider
gulsum1 Benim de hem gelinliğim hem de kınalığım var gerçekten güzeller ikinci el satışına koydum ama satılmıyor kimse almıyor