3 ay 22 günlük oğlum var, şuana kadar eşimde bende hiç tv göstermedik. Zaten evde 3 kişiyiz. Eşim genelde işte olduğu için ben ve oğlum tek kalıyoruz, oyüzden televizyon akşama kadar hiç açılmıyor. Eşim geldikten sonra, oğlum uyuyor zaten. Açılırsa ozaman açılır ama kalabalık bir ailede bu durumun önüne nasıl geçilir bilemem. Biri açmazsa öteki açar, öteki açmazsa diğeri açar