Sağlık ocağı kontrol ve aşısına gittik 4 aylık kızım her ay git gide kilo alımı yavaşlıyor gelişim tablosu normalde dedi ebe ama bu ay sadece 300 gr almış geçen ay 500 ondan önceki ay 750 bir ilk ayda bir kilo almıştı mama verdim şimdi içmedi iki farklı biberonda denedim sütüm çok aslında