Kızlar bebeğim beni Bir aylık ve çok gazlı bir bebek gece 12.04 arası inanılmaz gazi oluyor ve ağlıyor doktora gittik doktor süt ve ürünlerini tüketme dedi ama sizce süt alerjisi olabilir mi test yapılıyor mu kakasında kan olursa alerjidir dedi kan falan hiç gelmedi yoktu kaka da