Kızlar kızım 7,5 aylık bebek arabasında asla durmuyor bebek arabamız kabin boy çok rahat kullanımı sadece çift yönlü değil yani kızım bana bakmıyor gittiğimiz yöne bakıyor maks 10 dk duruyor çığlık kıyamet içinde uyumuyor da uykusu gelince illa kucakta dalınca bırakacaz yürüyerek bi yere gitmek hatta markete bile zehir oluyor başına gelen var mı nasıl alıştırabilirim önerisi olan