Bu sabah İstanbul Sabiha Gökçenden Diyarbakıra geldik iki tane bavulumuzu vardı. O kadar yoğun ve kalabalıktı ki be gösterdikleri şeritten iki bavulu kendi başımıza iletmeye çalıştık sonra görevli gelip yardım etti iki bavulda düzgünce banttan geçerek gitti. Diyarbakıra inince bavulumuzdan biri gelmedi. Hava alanında tutanak tuttuk ama bize ne birşey demiyorlar istanbulda kalmış olduğunu bavulun nerde olduğunu bilmediklerini söylüyorlar. Birkaç güne bilgi verilip diyip konuyu kapattılar. Kızımın kıyafetçleri bayramlıkları yepenlerimize babamıza aldığımız hediyelik eşyalar benm bakım ürünlerim gözlüğüm ayakkabılarımız vardı ya. Başına böyle birşey gelen varmı elimize bavul sağ salim ulaşır mı çok sinirliyim ya nasıl böyle bir hata yaparlar 😡