Merhaba, sourunza cevap gelmemiş ama inşaallah bebeğiniz tamamen iyilesmistir. benim bebeğim de 12 günlük iki ayağında da içe dönükluk var. Bugün alçıya alindi cok ağladı eve geldik halen daha ağlıyor hiç susmayacak gibi .arada kısa süreli uyuyor uyanikken nerdeyse hep ağlıyor Sizin alcılama işlemi böyle miydi