Merhaba anneler,
Oğlum pazartesi menenjit aşısı oldu, olduktan sonra burnu akmaya başladı, öksürük çok yok nadir… sabah doktora gittik, burun akıntısı balgam yapmasın diye şurup verdi, burnunu temizlemem için bir kaç bir şey, zytnec zyrtec kullanmamı istedi… ekstra ne yapmam gerek, çok üzülüyorum enerjisi var evet ama baygın bakıyor içim gidiyor… sabah dut kaynatıp içirdim, akşam ıhlamur vermeyi de düşünüyorum… sizin de tavsiyeleriniz var mıdır? Çocuklarınıza iyi gelen neler var?
Ay bir de kendim için bir şey sorayım, şuan dişçiye gidicek durumum yok, oğlumu bırakacak kimsem yok, sanırım dişim Abeş oldu gibi içten şiş hissediyorum ve ağrıyor, ilaç tavsiyeniz var mı?
Teşekkürler ❤️