Yarim_Kilo_Kiyma Ergins 3. 5 yaşında daha hiç yemedi. Ama ikea dan kalıp alıp, evde oğlum ile yapıcam her zaman ki gibi 😬
Duyulurum Ergins 10 aylık tadına bakıyor ev yapımı veya açık dondurma. Abisi de süt alerjisi geçince yemeye başlamıştı 1 yaşından sonra.
kimbumadam neanladinyurdagull Maden suyu istiyo mesela bi gün verdim acı ya bidaha istemesin Sık içiyorum çünkü 😂 Yüzü bile ekşimedi şişeyi kafaya dikmeye çalışıyo
sumeyyeasellina neanladinyurdagull ay çok güzel ya şimdi bende kızıma bazı şeyleri kızıma öyle geç vermek yaprırmak istiyorum ama tabi başında bir abi bide görümcemin oğlu var hiç kolay olmayacak