esra101010 merhabalar inanın bende ilk zamanlar her şeyin en iyisine en olması gerektiğine göre aldım araştırdım vs fakat ekmeğin içini oğluma ilk annem verdi öyle de güzel yedi
Ki bende ilk anne hayır dedim fakat annemin yaptığı açıklama vs o kadar doğruydu ki yani biz be kardeşiz siz neyle nasıl büyüdünüz ne demek hayır hangi birinizde ne sorun oldu vs dedi o kadar haklıydı ki çok da kasmamak gerek ya yiyorsa verin ben şimdi çorbalarının içine parçalayıp koyuyorum