gul2704 4 yaşına girmek üzere oğlum ve 7 aylık kızım var.Bi tık daha erken olsaydı sanırım kafayı yerdim gerçi şuanda da zorlanıyorum ama.Başa sarmak gerçekten kötü bir şey.Tam rahata ermişken uykusuz geceler soğuk yenen yemekler kendine zaman ayıramama vs