Oğlum 10 aylık yan azı dişi çıkıyor 3 gündür ishal. Biraz da mukuslu ve rengi yeşil. Sürekli kulaklarını çekiştiriyor ve iştahı hiç yok. Dün doktora götürdük probiyotik verdi. Kaka testi istedi ama veremedik yapmadığı için. Ön ve alt ön dişler çıktığında hiç böyle olmamıştı. Sizce ne yapmalıyım?