Kelebek_45 ben biliyordum küçük olacağını eşim bir önceki görevini ovacikta yapınca bize Bingöl merkez gelir dedim tercih dışı asayiş komando ya atadilar benim mesleğimden kaynaklı flan merkez gelir dedik ama şans çok bir beklenti içinde değilim sosyal aktivite çok yokmus biz eşimle gezmeyi flan çok seviyoruz biz sosyal aktivityi kendimize olustururz diye düşünüyoruz bide orada iş bulursam çok sıkılcsgimi düşünmüyorum herkes şey diyo arkadaşlık komşuluk çok oluyormuş geri gelmek istemezsin diyolar bakalım kötü düşünme bence giymeden karar verme