2 aylık bebeğim çok mutsuz hep memnuniyetsiz oyun oynamaktan sıkılıyor onunla neler yapabilirim acaba mutlu edecek eğlenecek şekilde tv açınca çok mutlu oluyor çocuk şarkılarıyla ama onu da ben istemiyorum çok fazla önceden günde yarım saat açıyordum ama 2 3 gündür açmıyorum otizmi tetikler diye okudum çünkü siz bebeklerinizle neler yapıyorsunuz anneler ♥️