Merhabalar, kızım henûz 22 günlük. Onu emzirirken her zaman önlük-mendil falan kullanmak zorunda kalıyorum çünkü sütü içerken bayağı bir kismini ustune dokmus oluyor. Emisi kuvvetli, memeyi kavramasinda bir sorun yok bence. Agzinin kenarlarinin doldugunu kopurdugunu vs goruyorum. Neden.bu kadar sut dokuluyor olabilir? Bu normal mi sizce? Size de oluyor mu? Bu arada gogus ucu kullanarak emziriyorum.