Hanımlar bunu arkadaşım adına yazıyorum. Bebeği daha 6 aydan küçük olduğu icin 3 aylık korunma iğnesi yaptırmış reglinin 4. Günü sabah yaptırmış ve aksam adeti bitmiş ve eşiyle ilişkiye girmişler. Eşi iğne yaptırdığı için ekstra bir korunma yöntemi kullanmamış. İlk çocuğu ve çok zorlanıyor hamile kalır mı sizce. Ben adeti yeni bittiği ve zaten emzirdigi için bir sey olmayacağını söyledim emzirme yumurtlamayı baskılıyor diye biliyorum çünkü. İğne hemen koruma yapar mı sizce